poniedziałek, 7 kwietnia 2014

„Galaretkowe serduszka pomarańczowe” posypane czekoladą

Podaje przepis na nietypowe muffinki :) Może nie są błyskawiczne, ale za to bardzo pyszne :D



Składniki:
·         1 op. galaretki truskawkowej
·         1 op. galaretki agrestowej
·         Foremki na muffinki.
·         Pół pomarańczy
·         1 serek homogenizowany(truskawkowy)
·         ¾ tabliczki czekolady
  




Galaretkę truskawkową przygotowujemy tak, jak pisze z tyłu na opakowaniu (choć ja akurat, dałem mniej wody niż było napisane). Gdy zacznie ona już tężeć i będzie miała konsystencję „galaretkowatą” w około 70-80% :D przerzucamy ją do wysokiego naczynia dodając serek homogenizowany i wszystko miksujemy około 3-4 minut. Następnie przelewamy do foremek mniej więcej do połowy. W między czasie rozrabiamy w miseczce drugą galaretkę tak jak pisze z tyłu na opakowaniu :P. Połówkę pomarańczy obieramy i kroimy w taką kostkę, aby spokojnie zmieściła się do naszej formy. Dokładamy ją do wcześniej zalanej galaretki truskawkowej. Gdy agrestowa galaretka już przestygnie, zalewamy nią wszystkie foremki muffinkowe, aż po sam wierzch. Wkładamy jeszcze na jakiś czas do lodówki. Po około godzinie, tak przygotowane galaretkowe muffinki wyciągamy z foremek, układamy na talerz i dekorujemy czekoladą. Ja zrobiłem trochę polewy, a resztę wykorzystałem do zrobienia wiórek czekoladowych… . 

ENJOY !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz