środa, 13 marca 2019

Makaron z chorizo (bardzo szybkie i smaczne danie ! :))

Składniki:



·        Makaron (ilość i rodzaj wedle uznania)
·       Kiełbasa chorizo lub inna o ostrym smaku
·        Garść oliwek marynowanych lub świeżych 
·        Połowa średniej cebuli
·       1-2 małe ząbki czosnku
·       Trochę oliwy
·       Pieprz i sól
·       Zioła bazylia lub oregano (ja miałem tylko suszone)
·       Łyżeczka brązowego cukru 
·       Ser do potarcia (u mnie resztki wędzonego)




Przygotowanie:  Na początku rozgrzewamy oliwę, 
następnie na patelni dodajemy pokrojoną cebulę
a gdy cebula już nabierze koloru to dodajemy drobno pokrojony czosnek (uważajcie aby się nie spalił bo będzie gorzki...). Następnie wrzucamy pokrojoną w kostkę kiełbasę. W między czasie możemy ugotować makaron u mnie były to kokardki. Na końcu na patelnie dodajemy oliwki wrzucamy ugotowany makaron i doprawiamy pieprzem solą wedle uznania. Ja dodałem jeszcze suszoną bazylię i oregano oraz...  szczyptę brązowego cukru :) Po nałożeniu na talerz posypujemy serem i gotowe :) 


Szybko, prosto a przede wszystkim smacznie ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz